Düğüne Yakın Çıkan Sorunlarla Nasıl Baş Edebilirim?

'Chat ve Sohbet' forumunda Hakan Kaynar tarafından 27 Eylül 2017 tarihinde açılan konu

  1. Hakan Kaynar

    Hakan Kaynar Üye Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2017
    Mesaj:
    5
    Alınan Beğeniler:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Erkek
    Merhaba arkadaşlar, sonunda kız arkadaşımla evlenmeye karar verdik. Ona cafcaflı bir evlenme teklifi yaptım, aileler tanıştı, kaynaştı şükür o evreler hep geçti. Ama beni bu gelenekler daha şimdiden yordu. Daha kına ve düğün olaylarına hiç girmedik. Düşünün yani. O zamanlar gelince bir köşede bayılırım herhalde. İsteme gecesi saçma sapan kurdeleli çikolatalar mı dersiniz, geline pahalı pahalı eşyalar alınıp sandıkla gidilmesi mi dersiniz sanki köy yerinde yaşıyoruz. 21 yüzyılda istanbul un bir semtinden bir semtine sandık taşımak nedir yahu. Valla anlamıyorum neyse o bitti gitti diyelim. Şimdi düğüne haftalar kala başladı bir gelin alışverişi furyası. Yahu ne gerek var. Kızın giyecek kıyafeti çok isterse biz ikimiz çıkar alırız bayan kaban mı ne alınacaksa artık.

    Neden hala, teyze, kuzen hep birlikte gidiliyor bu alışverişlere. Hayır ben olsam nişanlımın yerinde o kadar kalabalıkla zaten alışveriş yapamam ki her kafadan bir ses çıkar. Biri şu gömlek iyiymiş der öbürü hayır bu elbise daha uygun. Sonuçta herkesin zevki, beğenisi, güzeli başka. Allahtan ki nişanlım da benimle aynı fikirde. Bir bayan gömlek ya da elbise tarzı bir şeyler alıp çıkarım diyor. Esasında o da kimsenin kendisiyle gelmesini istemiyor bu anlamsız alışverişe ama yapacak bir şey yok. Paşa paşa gidecek adetler böyle. Nedense bize doğru düzgün bir gömlek bile alınmazken geleneklerin kızlarla bu kadar uğraşması da ayrı bir muamma:)

    Umarım bu zorlu süreci en kolay şekilde ve en kısa sürede atlatırız. Aranızdan evlenenler varsa bu zorlu dönemi en hasarsız atlatmanın yollarını yazarsa memnun olurum. Sonuçta tecrübe her zaman iyidir ondan faydalanmak gerekir. Bizim de bu ara en çok ihtiyacımız olan şey tecrübeyle sabit tavsiye :) Şimdiden teşekkürler arkadaşlar
     

Bu Sayfayı Paylaş